טיפולים בכף הרגל

בניסיוני מעל 30 שנה קיבלתי אינספור טלפונים של אנשים השואלים האם אני יודע לטפל בבעיה בברך , כף הרגל , כף היד , כתף…, כאשר עניתי להם שאני מסוגל לעזור להם ולטפל בבעיה קיבלתי תגובות כגון ”לא יכול להיות” או תגובה דומה של אי אמון. חשוב להבין מטפל אשר יודע להגיע לשורש הבעיה ולטפל בה יכול לעזור בכל בעיה בגוף .

אני מסוגל ללא מכתב מרופא , ללא צילום להסתכל על גוף האדם ולספר את כל היסטוריית הכאבים .

כאבים בכף הרגל אשר לא כללו טראומה (תאונה ,נפילה , מכה חזקה) אז יש צורך לטפל בכף הרגל ולעשות טיפול אשר לא יזיק לכל הגוף. במידה ואין טראומה אז שורש הבעיה נמצא באגן או בגב התחתון.

מטפל כמוני יודע למצוא את שורש הבעיה ולטפל בכאב באופן יסודי.

כאב הנוצר בכף הרגל לא מטראומה מצריך טיפול המתחיל מגב התחתון ,אגן , ברך ,קרסול ורק לאחר מכן הגעה לטיפול בכף הרגל. הטיפול כולל התייחסות לכל הגידים , שרירים ופרקים מגב התחתון עד לכף הרגל. בתהליך הטיפול יש לשים לב שאין עקמת בגב התחתון ובעמוד השדרה, במידה וקיימת צריך קודם לטפל בה ורק לאחר מכן להתייחס לכאב בכף הרגל.

בטיפול שלי אני מיישר את העקמת עד לשיפור משמעותי , מאזן את הגוף , אגן עד למצב שהלחץ של משקל הגוף על כפות הרגליים יהיה מאוזן.

כף הרגל בנוי מ 3 מקורות תמיכה של עצמות : 2 קדמיים ואחד אחורי.

  1. קדמי – 5 אצבעות וכריות.
  2. אחורי –עקב.

בתחילת ההליכה העקב נוגע ראשית ברצפה לאחר מכן הצד החיצוני ולבסוף כריות והאצבעות.

במקרה של עקמת בגוף משלל סיבות שכבר דיברנו עליהם , כף הרגל נוגעת ברצפה בצורה שגויה הגורמת לעקמת יותר חמורה בעמוד השדרה מפני שהנחת הרגל לא מתבצעת בצורה נכונה.

אני מאוד מקווה לאחר כתבה זו הצלחתי להסביר שעל מנת לטפל בכף הרגל/כף היד/מרפק או חלק אחר בגוף קודם יש צורך בטיפול בכל הגוף או לפחות בשורש של בעיה נקודתית.

מזכיר לכם אני מסוגל לספר את כל היסטוריית הכאבים ללא מכתב מרופא , ללא צילום אלא רק בהסתכלות על הגוף.

תשמרו על עצמכן ואל תזניחו!

One thought on “טיפולים בכף הרגל

  1. שלום רב
    אחרי שימוש במדרס חדש עקב פלטפוס הבליטה לחצה לי מאוד ובבוקר קמתי עם כאב עכוז וירך , היות והרופא חשב זה מהגב ששיש לי בלטים ותזוזות גב תחתון שלח אותי למכון כאב אחרי 2 זריקות אפידורלי וחוסם עצב שלא עזר כלום הלכתי לרופא אחר שאיבחן לי בכלל דלקת בוריטטיס בירך וקיבלתי סלקקוס וזריקה בירך וכבר הרגשתי יותר טוב, לא כאב לי הגב בכלל…ולדעתי אחרי 10 חדשים של איבחון לקוי ניגרם לי נזק כי כף רגל שלי רדומה מספר חודשים ובצד השני בכלל, EMG יש לחץ L4-L5 לדעתי זה תיסמונת או פריפרמיוס או סיאטיקה עצב האישיאס..פניתי למומחה שאמר שאפשר לעשות ניתוח קל אנדוסקופי לשחרר את הלחץ, בסך הכל להמשיך פיזיוטרפיה וכו..ומקסימום ללכת למכון כאב ..האמת שממש מטריד אותי העובדה שכחצי שנה כף רגל רדומה ופניתי לרופא שאמר שהגוף מרפא את עצמו…האם אפשר לטפל בבעיה שלי לדעתך או שהנזק בלתי הפיך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.