אנחנו נראים כמו שאנחנו מרגישים

אנחנו כל יום כמה פעמים ביום מסתכלים על עצמינו במראה ורואים בכל פעם קמט חדש מסביב לעיניים שלנו ומצב הלחיים שלנו והשפתיים שלנו, צבע עור הפנים שלנו וכו’ וכו’. ולעיתים רחוקות יותר אנו מסתכלים למצב הכתפיים, גב, בטן ושאר הגוף שלנו. אבל אני בטוח שמעט מאוד אנשים חושבים שמצב הפנים שלנו קשור למצב הבריאותי של כל הגוף שלנו כולל מצב האיבריים הפנימיים שלנו ועמוד השדרה.

אפשר להיכנס לאתר שלי ושם בדף הבית יש סרטון אנימציה ניתן שם ליראות איזה איברים קשורים לאיזה חוליות בעמוד השדרה. אם איבר מסוים בגוף מתחיל “לחלות” ניתן לראות זאת על מקום מסוים בגוף.  בגוף שלנו הכול קשור אחד לשני, כמעט כל גופינו ניתן לראות את המצב הבריאותי של הבנאדם (כף היד, לשון, פנים, כף הרגל, גב ועוד… בכל החלקים האלה ניתן לראות האם גופינו “חולה” ).

אם האיברים הפנימיים מתחילים לחלות ישר יש תגובה על איברים מסוימים בגוף ( כאשר מרגישים כאב צבע העור משתנה באותו אזור משתנה ומתחיל להיות יבש).

אני לא אספר בכתבה זו את כל התהליך של איך זה מתרחש מי שמתעניים יכולל לקרוא בספרים או בכתבות אחרות באינטרנט, אני פשוט לעניין אתכם בנושא זה ולידע אתכם שלכל איבר יש עצבים אשר מגיעים לעור, וניתן לראות את כל אשר קורה בכל גופו גם מחוצו, אפילו פעילויות בסיסיות של האדם כמו הליכה ישיבה ועמידה משתנה .
לדוגמא:
1. כאשר יש בעיה כרונית בכליה הימנית כתף ימין עולה וכאשר יש בעיה בכליה הימנית כתף           שמאל עולה.
2. כאשר יש בעיה כרונית בכליות גב האדם מתכופף קדימה והוא מרגיש תפוס באזור החזה.
3. חוסר בזרימת הדם ובעיות בלב רואים כאשר השפתיים מכחילות.
4. כאשר יש כחול בפינות העיניים אז יש בעיה בכליות, כאשר יש בעיה באזור מערכת שתן ומין רואים ישר זאת מסביב לעיניים.

אפשר לראות איך האדם מרגיש לפי התנהגותו איך הוא יושב ומתיישב איך שהוא מתרומם והולך.
אם אדם יושב עם ידיו על בטנו ניתן להבין שיש לו בעיה במערכת העיכול, אם אדם מחליף כל פעם תנוחת ישיבה ניתן להבין שיש לו בליטה או פריצה באזור הגם התחתון.
אני כותב את כתבה זו כדי להביא לתשומת לבכם שכל מה שאתם עושים לגופכם ניתן לראות גם על פניו. לפי זה ניתן לזהות שיש לכם מחלה בתחילת ההתפתחות שלה ולעצור אותה או להאט את התפתחותה בלי ניתוחים וללא כימיה ולשיטה זו יותר מ5000 שנה.
תהיו יותר פתוחים לדרכים חדשות כדי לגרום לגופכם להיות בריא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.