בריאות עמוד השדרה

אדם מרגיש את עצמו צעיר ככל שעמוד השדרה שלו “צעיר” – וזה נכון מאוד. אתם יכולים במידה רבה מאוד לעצור את תהליך ההזדקנות ע”י שמירה על בריאות עמוד השדרה. אכילה נכונה וביצוע תרגילים המומלצים ע”י מקצוען ומותאמים בהתאם עבורכם ישמרו על בריאותכם ועל בריאות עמוד השדרה.

בריאות עמוד השדרה – איך שומרים עליו?

רוב האנשים אשר אינם סובלים מבעיות בעמוד השדרה מרגישים טוב יותר בשעות הבוקר וזאת תוצאה לא רק של שינה בריאה אלא גם בגלל שבמנוחה ארוכה עמוד השדרה מתארך בגודלו. במשך היום הוא שוב “מתכווץ”, מצב זה עלול להימשך עד שאתם תתחילו לשמור על בריאות עמוד השדרה כפי שציינתי מעלה.

לרוב האנשים אשר לא שומרים על עצמם באמירה: “אין לי זמן”, עמוד השדרה מתקצר בצורה מהירה ופרוגרסיבית יותר. דבר זה קורה כתוצאה משחיקה חזקה של דיסקים והסחוסים הופכים להיות דקים מאוד וגורמים לכאבי גב חזקים. לאחר מכן הדיסקים עוברים שינויים בלתי הפיכים וכתוצאה מכך בריאות עמוד השדרה נפגע ומאבד את יכולת האיטום שלו.

חיזוק עמוד השדרה הכרחי מכיוון שחוליות צמודות לא רק נשחקות אחת על השנייה אלא גם נפגעות אחת מהשנייה ותופסות את העצבים שיוצאים מעמוד השדרה. במידה ולא תיתנו למצב לשלוט עליכם ולהביא אותו לבלתי הפיך ותשמרו על בריאות עמוד השדרה, ניתן לשחזר את רמת הקשיחות של הסחוס בתרגילים מיוחדים של תרפיה (באמצעות נקודות מסוימות).

אל תאפשרו לעצמכם לסבול מכאבים ואל תיגעו למצב בלתי נסבל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.