דורבן בכף הרגל

דורבן הנו הצטברות שנוצר מסידן. מאיפה הוא מגיע ומה התהליך – המשיכו לקרוא.

דורבן נמצא בדרך כלל באזור הקרסול ונתקלים בו לעתים קרובות, אך ניתן למצוא אותו גם באזורים אחרים בכף רגל.

הדורבן בכף הרגל גדל ושולח דקירות לאזור הרקמות הרכות (שרירים ו/או גידים) ולאחר מכן הרקמות נפגעות וכך נוצרת הדלקת, הכאבים מתחילים ולא ניתן לדרוך על הכף רגל.

פעמים רבות אנו חשים את הכאבים הראשונים בבוקר, כאשר קמים מהמיטה. מצב אחר שניתן להרגיש את הכאב הראשון הוא כאשר קמים לאחר זמן ממושך מישיבה על כיסא.

כאבים אלו מורגשים לאחר שכיבה או ישיבה מפני שבמצבים אלה הדם זורם פחות באזור הכף רגל וכך נוצר דורבן בכף הרגל.

הטעות שאנשים רבים עושים היא החשיבה שכאב כזה הוא לא קבוע ולכן הוא ייעלם ולא יחזור. לאחר שהדורבן בכף הרגל מתחיל לכאוב באופן קבוע אז נכנסים לפניקה ומתחילים בטיפול תרופתי שיכול להזיק למערכת העיכול מבלי תועלת לבעיה.

דוברן בכף הרגל – מאיזה זה בא?

כמו שכתבתי בכתבות קודמות אשר ניתן לראות באתר שלי , בתוך כף הרגל נמצאים 26 עצמות קטנות בין עצמות אלה נמצאים סחוסים קטנים. ברגע שכף הרגל נפגעה בעבר ולא טופלה כמו שצריך והאדם הזניח את הבעיה כי הפסיק לכאוב לו יכול ליצור בעיה בעתיד כי היא העצמות הקטנות זזות מהמקום ונוצר מקום ריק ביניהן מה שגורם להצטברות של סידן שיוצא מהעצמות וממלא את המקום הריק וזהו מצב לא תקין. במידה ומלכתחילה כף הרגל הייתה מטופלת כמו שצריך הסידן לא היה מצטבר.

גידול ממושך של הדורבן בכף הרגל פוגע ברקמות שנמצאות מסביב לו וגורם לדלקת.

לולדימיר ניסיון רב בטיפול דורבן בכף הרגל. יש צורך בפיזור אוסף הסידן (דורבן) ושחרור השרירים והגידים הקטנים שנמצאים על ידו והחזרת העצמות למקום.

יש צורך בטיפול משורש הבעיה כדי שהדורבן לא יחזור לעתים קרובות.

אל תזניחו את עצמכם ואל תגיעו למצב של דלקת חזקה.
לולדימיר לקוחות מכל הארץ, לכל שאלה או ייעוץ צרו קשר:
מבטיח שיפור משמעותי אחרי טיפול ראשון. 054-7611915.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.