חיזוק מערכת החיסון

איך לחזק מערכת חיסון ?

ידוע לכולם שחילוף עונות משפיע על גוף האדם. אנשים מרגישים לחץ דם משתנה כאבי ראש ווירוסים פוגעים בגוף. זה קורה לעיתים קרובות עם אנשים שמערכת החיסון חלשה. עם הגיל המטבוליזם(חילוף חומרים) מתחיל לעבוד יותר איטי וכתוצאה מזה צריך לחזק את מערכת החיסון . חוץ מזה צריך לעשות ספורט ותרגילי נשימות ותרגיל פיזיים לחיזוק הגוף.

צריך גם לאכול נכון , קודם כל צריך לבטל אוכל מהיר במיוחד אוכל מהיר הכולל בשר ודגים מפני שכל הכימיה שנמצאת באוכל הזה פוגעת במערכת החיסון של האדם. בנוסף אין שם ויטמינים ומינרלים שאנחנו צריכים למלא את הגוף בהם כל יום אשר גם מתבזבזים כל יום. צריך בנוסף לבטל אוכל שקיים בו סוכרים פשוטים (סוכריות,סוכר לבן, גלידות, ריבות וכו’ ) זה גם מחליש את מערכת החיסון. בשביל לחזק את מערכת החיסון צריך לאכול חלבונים זהו חומר מאוד חשוב בשביל מערכת החיסון שלנו חייבם בנוסף לאכול חלבונים צמחיים(חומוס, פטריות ,שועית , טחינה…). ביום בן אדם מבוגר צריך לאכול 90/120 גרם חלבון הכולל גם בשר וגם דגים. מינרל מאוד חשוב למערכת החיסון זהו האבץ , הוא נמצא בגרעינים של דלעת ,בביצים . גבר צריך לאכול 14 מילגרם ואישה 8 מילגרם (בחצי כוס נמצא 5 מיליגרם אבץ) 0,גם מינרל מאוד חשוב זה הסלניום הוא מגן על מרדיקלים חופשיים – לגברים 70 מקג ולנשים 60 מקג. מינרל זה נמצא בסלומון ,אגוזים ,חיטה מלאה ,פיסטוקים ,טונה, ביצים וכו’.

גם עוזר למערכת החיסון בצל , שום ותה ירוק בנוסף לאכול פירות וירקות בגוונים שונים לדוגמה תפוח ירוק , גמבה אדומה , בננה ,שזיף כמה שיותר צבעים שונים. אני ממליץ לפי רפואה סינית להתחיל את הבוקר בניקוי כל דרכי הנשימה בעזרת טיפול לתוך האף של מים עם מלח(כפית מלח על כוס מים). אני ממליץ לעשות אמבטיות רגליים לפחות פעם בשבוע עם אבקת חרדל או אבקת ג’ינג’ר (במידה ויש וירוס לעשות זאת כל יום) , ולקחת ויטמין C לקראת הלילה בשביל לשקם את מערכת החיסון בגוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.