טיפול בפגיעות ספורט ותרפיה

צריך לברר את מצב הבריאותי של הגב לפני ביצוע פעילות ספורטיביות.

Acetabular_Labrum_Exercisesבאחת מכתבות שלי אני סיפרתי מה יכול לקרוא אם בן אדם שמתחיל לעשות ספורט אינטנסיבי בלי הכנה מיוחדת, בטח שאפשר להבין אותו שהוא פתאום התחיל לעשות ספורט אחרי הפסקה גדולה ורוצה להשיג תוצאות כמה שיותר מהר. דווקא אז יכול להיפגע הגב ולהביא את האדם לכאבים איומים בגב.

כל נהג לפני נסיעה ארוכה בודק את האוטו שלו כדי להיות בטוח שהנסיעה שלו תעבור בשלום. בן אדם אשר רוצה לצאת לדרך ארוכה בודק את הנעליים שלא ישפשפו את כפות הרגליים שלא יהיו פצעים ברגליים ושלא יקרה כלום לנעליים,וכו’.

אז למה, אדם אשר התחיל לעשות ספורט חזק ורציני לא חושב שצריך לבדוק מה קורה בגב שלו ובמערכת תנועה שלו. כדאי לעשות בדיקה לגבי מצב הגופני מפני שקיימות בעיות עמוקות שלא מרגישים בהן במצב רגוע. אך, כשמתחילים להתאמץ כל בעיות אלו יוצאות החוצה ומתחילים להרגיש בהן וכל התהליך הזה מביא לכאבי גב.

לאחר מה שנאמר אני ממליץ לפני התחלת עשיית ספורט צריך לבדוק אצל מומחה מה קורה בתוך הגוף ואם יש צורך לעבור מספר טיפולים בשביל לתקן את כל הבעיות שנמצאים בגוף. כל אלוף אולימפיאדה וכל ספורטאי מקצועי יש תרפיסט ש24 שעות צמוד אליו וכל הזמן מתקן את הגוף שלו .
ספורט זה לא ריפוי אלא רק מחזק את הגוף ולא כל ספורטאי יכול לקרות משהו אך חשוב לא להזניח את המקרה ולתקן בזמן.

יש לי זכות לתת ייעוצים מפני שרוב חיי עבדתי עם ספורטאים וגם מגיל קטן מתעסק בכל מיני סוגי ספורט .
כיום אני יותר מ- 7 שנים עוסק ביוגה ומורה בכיר ביוגה(3 שנים למדתי מורה ליוגה) , בנוסף למדתי פיזיולוגיה ויוגה תרפיה . אני מוסמך לתת תרגילים שיכולים להועיל לכם בזמן כאב והרגיעו. בתוך האתר שלי קיים דף אשר אני מראה שם תרגילים ומתחת לכל תמונה קיים הסבר על מהות התרגיל .

בשיחה אישית אני יכול לתת לכל מטופל תרגילים לפי גיל , יכולת ולפי הבעיה שלו.

אני לא אומר שאסור ללכת לרופא אך רופא יכול לתת הפניה לרכישת תרופה אשר רק תרגיע את המקום ולא תטפל ובנוסף אלו חומרים כימיים שקשה להוציא מהגוף . אך שאין ברירה והמקום נתפס חזק ואגם הזניח את המקום עד למצב דלקת אין ברירה וצריך לקבל אותן.
כמו שאומרים במשל- “בן אדם פיקח יכול לצאת ממצבים רעים ואדם חכם לא נכנס למצבים כאלה”.

אז תהיו חכמים ואל תגיעו למצב שצריך לקבל כימיה ולהגיע למצב ניתוח.

תשמרו על עצמכם ואל תזניחו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.