כאבים בכף הרגל

כף הרגל אשר נושאת את משקל גוף האדם היא חלק מאוד עדין. בכף הרגל קיימות 26 עצמות קטנות. בין העצמות ישנם סחוסים, הרגל בנויה בצורה מיוחדת – צורה זאת היא צורה של קשתות אחת לאורך ואחת לרוחב. צורת כף הרגל מאפשרת לרגל להתנועע בגמישות, מבלי לפגוע בעמוד השדרה. לכולנו יצא לראות פעם את העקבות שלנו על החול ועפ”י עקבות אלה אנו רואים איזה חלקים בכף הרגל שלנו “נפגשים” עם הקרקע. כאשר אנו סוחבים משקל גופינו, עקבותינו נעשות גדולות יותר, זה נקרא גמישות כף הרגל. אנו צריכים לשמור על גמישות כף הרגל שלנו כי ללא הגמישות כל המבנה של עמוד השדרה שלנו ייהרס.

עם הגיל צורת כף הרגל שלנו משתנה, זה קורה מכל מיני סיבות:

*  עלייה במשקל

*  נעילת נעליים “יפות” אך פחות בריאות לכף הרגל שלנו.

*  טראומה אורטופדית לרגל אשר נגרמות מצליעה שבירת רגל או אפילו מכות שהרגל מקבלת.

*  נשיאת תיק על כתף אחת אשר גורמת לשינוי האיזון של הגוף.

כל זה ועוד משנה את צורת כף הרגל שלנו ושינוי בכף הרגל שלנו הורס לנו את כל האיזון ומבנה השלד ובכך, באופן עקיף,

נגרמים כאבים בכף הרגל.

חוסר איזון מביא לנפיחות רגליים, היקפיות בשרירי השוקיים , כאבים בקרסוליים, כאבים באצבעות כפות הרגליים, כאבים בכל פרקי הרגל בזמן הליכה ועוד…

כולנו יודעים שללא התנועה אין חיים בריאים ועם כפות רגליים חולות קשה לזוז.

לא אפרט כאן את כל הסיבות שגורמות לכאבים בכפות הרגליים, מידע זה תוכלו לקבל מרופא המשפחה, הבעיה הכי שכיחה ונגרמת מתהליך ההזדקנות של גוף האדם.

את תהליך ההזנחה הזה אנו צריכים להאט, כי לעצור אותו זה בלתי אפשרי.

לאחר ניסיוני הרב במקצועי (27 שנה) אני יודע כיצד לטפל בבעיה זו בעזרת שתי ידיי. בעזרת הידיים והניסיון אני מרגיש את הבעיה ומאתר את מקום הכאב בכף הרגל ומחזיר את את העצמות, השרירים, והגידים למקומם כדי לפתור את הבעיה ולהעלים את הכאבים בכפות הרגליים.

טיפול בכאבים בכפות הרגליים – ולדימיר מבטיח שיפור כבר אחרי הטיפול הראשון

ולדימיר, בעל ניסיון מוכח של מעל 25 שנים, מטפל בלקוחותיו בנאמנות ומקצועיות אשר באים אליו מכל אזור הצפון, חיפה והקריות. ולדימיר מבטיח שיפור כבר אחרי הטיפול הראשון.

אל תזניחו את גופכם כדי של תגיעו למצב שתהיו חייבים ניתוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.