כאבים חזקים בחזה

כאבים חדים באזור החזה נמשכים במספר שניות ונעלמים. בזמן הכאב לרוב אין אפשרות לעשות או להתרכז בדבר מסויים והפעילות שאנו עושים נפסקת. מאחר ושכאב זה נמשך מספר שניות רבים מאיתנו לא הולכים להיבדק ומזניחים זאת.

כאבים חדים מורגשים בדקירה סכין חדה ולאחר מכן הכאב נעלם. לעיתים הכאבים מופיעים פעם בכמה חודשים ולעיתים הכאב יכול להופיע כמה פעמים ביום.

כאבי חזה חדים

מתלוננים רבים אשר מספרים כי חוו כאבים חזקים בחזה הם אנשים אשר יושבים שעות רבות על כיסא, בעלי תפקידים משרדיים, נהגים, קופאיות ועוד. אופן הישיבה בכיסא משפיעה רבות על אזור בית החזה. ישיבה כפופה לאורך זמן גורמת לצמצום מקום הריאות בחלל הפנימי בגוף ובכך גורמת לשאיפת חמצן נמוכה. כמו כן, אנשים אשר סובלים ממחלות אשר קשורות לאזור החוליות בצוואר, גם הם בעלי סיכון להתפתחותם של כאבי חזה חדים.
לרוב, כאבי חזה חדים יורגשו לאחר שנקום מהכסא בו ישבנו שעות רבות.
כאבי חזה חדים לעיתים מאובחנים בהקשרם לתפקודו של הלב, השלפוחית או הריאה. עם זאת, כאבי חזה חדים רבים הם תוצאה של גירוי בחוליות הגב אשר יש בהן מעמסה רבה לאורך שעות רבות. כאשר הנכם מרגישים כאבים חדים באזור שבין כתף ימין לשמאל, דעו כי זהו תסמין אשר ללא טיםול נדרש יהפוך לכאב חד בחזה. כמו כן,גם לאלו אשר מתקשים לקחת נשימה עמוקה ומתקשים לכפוף את גופם לצדדים מומלץ ללכת להיבדק.
הנני מתמחה בתחום מזה זמן רב. רבים לא יודעים אך הטיפול הינו פשוט. בעזרת איבחון של מקום הכאב ונגיעה באזורי הגב ניתן לאבחן את מקור הבעיה ולטפל בה. שיטה זו נבחנת מזה שנים רבות ויש לה תוצאות מוכחות. אל תזניחו את הכאב בגופכם. כיום ניתן לטפל בבעיית כאבים חזקים בחזה, ואף להפסיקה. בנוסף לאיבחון מקצועי זה, כל מטופל נדרש לבצע מספר תרגילים תנועתיים כשלוש פעמים בשבוע. התוצאה מובטחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.