כאבי גב תחתון וכליות

כפי שכתבתי בעבר, האיברים הפנימיים שלנו מקיימים קשר ישיר עם עמוד השדרה.

בתוכן זה ברצוני להתמקד בנושא כאבי גב תחתון וכליות זה. לדוגמה נשתמש במערכת הכליות, שאותה אנחנו מקבלים בתורשה מהורינו.

בכליות מצטברת לאורך חיינו אנרגיה והיא מתגברת ככל שאנו שומרים על עצמנו. כלומר: תזונה נכונה ונבונה, מקיימים אורח חיים בריא עושים תרגילים אנרגטיים ועוברים טיפולים אצל בעלי מקצוע (כל מי שפונה אלי מקבל הסבר על הכול, עד הפרט האחרון וכן התאמה מושלמת לצרכיו).

כליות

אין זה סוד שהכליה מאזנת את רמת הרעלים בגופנו, שומרת על רמת המינרלים ואחראית על ניקוז השתן. בכל שאיפת אוויר לריאות זזה כליה כלפי מעלה ובכל נשיפה היא זזה מטה, בסך הכל 3 סנטימטרים בכל פעם. בדקה אחת מבצע אדם 15 שאיפות ונשיפות בממוצע ומכאן שבהמשך היום עוברת הכליה מרחק של 600 מטרים. תנאי בסיס לכליה הוא תזוזה חלקה ללא כל הפרעה בדרך, כי תזוזה זו היא המייצרת לכליה את האנרגיה הדרושה לתפקודה התקין. איבר קטן זה (למעשה שניים) מבצע עבודה קשה מאוד:

ביום אחד הכליות מסננות 1,500 ליטר דם. הכליה זזה בעזרת שרירי המותן, מה שאומר שמקרה של בעיה בשרירי הישבן או בעמוד השדרה שריר זה נמתח או מתכווץ ועקב כך נפגמת תזוזת הכליה ובהמשך גם תפקודה.

סימן ראשון לתפקוד לא תקין של הכליה הוא תופעת כאבים בגב תחתון ובברכיים.

אם לאחר זמן מה תחלוף הבעיה בישבן או בגב, תפקוד הכליה יישאר לא תקין עקב תזוזתה הפגומה.

מצב זה כמובן עלול להחזיר את הבעיה בישבן או בגב. אף אחד לא יצליח להסביר לכם למה הכאבים הופיעו שוב עד שתגיעו לתרפיסט טוב שיפתור לכם את הבעיה בכליות.

אך זכרו, עיכוב או הזנחה מוחלטת עלולים לגרום לקושי בריפוי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.