כאבי גב-תרופות סבתא

כאב זה מה שמפריע לנו לתפקד בחיים באופן נורמלי , לקבל תענוג מהחיים, לעבוד כמו שצריך, כל הזמן צריך לחשוב על איזה תנועה לעשות על מנת לא להכאיב לעצמנו ואין זמן לחשוב על משהו אחר.

בגלל מחשבות אלו אנחנו לא יכולים לחשוב כמו שצריך במהלך עבודה , התפקוד במשפחה נפגע ורוב הזמן האדם לא מזיז את גופו כי הוא פוחד להכאיב לעצמו עקב תנועה לא נכונה.

במצב שהאדם לא זז כמו שצריך מתחילה ההשמנה ,עליית לחץ דם, עליית כולסטרול , סוכר ומתפתחת בעיית האוסטאופורוזיס (ירידת סידן מהעצמות).

כולם יודעים שתנועה זה חיים, ברגע שהתנועה מתקצרת גם תוחלת החיים מתקצרת.

על מנת לזוז באופן שמטיב לגוף אנו צריכים לשמור על מערכת התנועה ולפתור את הבעיה בזמן ולא להזניח.

הספורטאים הגדולים כגון ,אלופי האולימפיאדה , אלופי אירופה ….. יש תרפיסט אשר נמצא איתם 24 שעות ושומר על  התנועה שלהם, על מנת שבזמן התחרות לא יהיו הפתעות באמצע תנועה.

אנשי עבודה בכל התמחות שהוא יודעים לשמור על כלי העבודה שלהם כגון: ארגז כלים ,מחשב נייד,רכב…. וכאשר זה מגיע לגופו הפרטי הוא מזניח וחושב שהכאב יעבור בעצמו.,אך למעשה הוא עובד עם גופו וכאשר הגוף ייפגע גם עבודתו תפגע.

כאב לא מגיע בפתאומיות הבעיה נוצרת בגוף במשך תקופה וכאשר זה מגיע לכאב זה כבר לאחר הזנחה.

אנשים שמקבלים את הכאב בפתאומיות” יש לי בשבילם כמה הצעות שיכולות להוריד את רמת הכאב אך כמובן לא לפתור אותו.

להלן ההצעות:

  • לקחת מלח מים המלח (אפשר לקנות בסופר פארם) לשפוך לתוך גרב ארוכה לסגור ולחמם במיקרוגל במשך כדקה דקה וחצי, לאחר מכן לשים על מקום הכאב(במידה ומתקרר לחמם שוב). להישאר במצב החימום כשעה שעה וחצי. במידה ומרגישים שההתכווצות בכאב ירדה תיקחו מערוך תעטפו אותו במגבת ותשימו אותו לאורך עמוד השדרה ולאחר מכן תשכבו איתו על הרצפה כמה שתוכלו ניתן עם הפסקות. לאחר שהמצב מתחיל להשתפר תזיזו את המערוך ותתחילו לעשות תנועות רק במצב שכיבה על הגב.
  • ניתן גם לעשות מגוון קומפרסים : לשים חרדל עם תפוח אדמה, לשים אלכוהול על צמר גפן ואז על מקום הכאב.

הכי חשוב להבין שההצעות הנ”ל הם  להורדת הכאב הראשון למחרת ישר ללכת למומחה על מנת לפתור את שורש הבעיה – עדיף אליי כי אני יכול לזהות את הבעיה מבלי לראות צילום רק באמצעות הסתכלות על הגב ולספר לכם את כל ההיסטוריה של הכאב.

חשוב לזכור שכדורים וזריקות זהו לא ריפוי אלא רק הורדת הכאב באופן זמני.

אל תזניחו את עצמכם .

אני מאחל לכם למצוא את הריפוי הנכון.

לכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אליי.

טלפון: 054-7611915

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.