לחץ דם גבוה

כיום לחץ דם גבוה היא אחת המחלות הנפוצות ביותר בימינו. לפי הסטטיסטיקות כל אחד מעשרה מבוגרים סובל מלחץ דם גבוה.

מהם הסימפטומים של לחץ דם גבוה?

לחץ דם גבוהסחרחורות, דפיקות לב, כאבי ראש, הזעה, הסמקה, רעשים באוזניים, עייפות והפרעות שינה.

לחץ דם גבוה נובע מכך שדפנות כלי הדם מתרחבים, דבר הגורם לוורידים צרים יותר, והם גורמים לזרימת הדם בצורה מוגברת.

היצרות הוורידים קוראת ממספר סיבות:

הכולסטרול “מתיישב” על הדפנות של כלי הדם, זה מגביר את לחץ הדם ומכאן נובע המושג לחץ גדם גבוה. בעיית הכולסטרול נובעת מאכילה לא נכונה ומזון לא בריא/נכון ומחוסר פעילות גופנית.

עוויתות תקופתיות של כלי הדם – נובע ממתח (סטרס). בגלל עוויתות תקופתיות של כלי הדם, הקשורים ללחץ, הגוף אינו מוצא זמן להירגע באופן עצמאי וזה מחזק את התכווצות כלי הדם. התכווצות כלי הדם יכולה לנבוע גם מעייפות כרונית. נושא זה ניתן לטיפול ע”י מומחה בעזרת 2-3 טיפולים.

בגוף האדם ישנן בעיות שונות שניתנות לפתרון ע”י מומחה. קחו למשל דוגמה של אדם שאינו אוכל בצורה נכונה, הפתרון יימצא אצל דיאטן/ית שימליצו על אכילה נכונה.

חוסר פעילות גופנית זהו עניין קצת יותר מורכב. לא לכולם מומלץ לרוץ, לרכוב על אופניים, לעשות פעילות אירובית ואפילו ללכת קילומטרים רבים. אלו פעולות שעלולות לגרום לנזקים אשר אינם מורגשים (עד שלא מתחילים לזוז) כמו פריצת דיסק או בקע (בליטה). לפני כל פעולה רצוי לבדוק את מצב עמוד השדרה והמפרקים. לי יש ניסיון רב עם ספורטאים ואנשים עם לחץ דם גבוה ואוכל לתת לכל אחד את הפתרון לבעיות שונות כולל טיפול ללחץ דם גבוה עליו אני מסביר במאמר זה.

אם לא דואגים לשחרר את המתח מהגוף או להיפטר מעייפות כרונית בעזרת טרפיה מתאימה ותרגילים ספציפיים, עם הזמן הכל מצטבר וגורם לגוף להישבר ולהיות חסר כוח. זהו גורם נוסף למחלות שונות, בין היתר ללחץ דם גבוה.

עייפות כרונית ומתח (סטרס) אשר גורמים ללחץ דם גבוה ניתנים לטיפול בטרפיה מנואלית מסוימת ובעזרת תרגילים של יוגה. לי יש את הניסיון בטיפולים השונים, כמו כן גם בטיפולי יוגה ואשמח לעזור בכל בעיה.

אם לא משחררים את ההתכווצויות והן חוזרות מדי פעם, בסופו של דבר ההתכווצות הופכת להיות קבועה, הלב ממשיך לדחוף את אותה כמות הדם כמו שמוכתב בטבע. לכן, לחץ הדם באזור בו יש התכווצויות הוא גבוה יותר ומכאן שוב אציין, נובע המוגש לחץ דם גבוה.

מהו הטיפול בלחץ דם גבוה?

כולם מסכימים שלחץ דם גבוה צריך לרפא, אחרת זה עלול להוביל לדום לב או אירוע מוחי.

איך ניתן לטפל בלחץ דם גבוה בצורה יעילה יותר?

תרופות שנוטלים לטיפול זה עוזרות ללא ספק. מעבר לכך הגוף זקוק לדברים נוספים. חשוב שהגוף יגן על עצמו לבד ויאבק מול לחץ הדם הגבוה באופן עצמאי וימנע מההכרח של שימוש בתרופות. אם התרופות יעבדו במקום הגוף, אזי הגוף ייחלש יותר ויותר. מומלץ מאוד לשלב רפואה משלימה על בסיס יום יומי ולחזק את המטבוליזם, כך שיגן על עצמו מפני בעיה של לחץ דם גבוה.

דיאטה, תרופות ופעילות גופנית – את זה יגידו בקופ”ח.

אני רוצה להציג לכם את הצד השני של הבעיה הזאת. כל הרופאים יודעים את זה אך לא כולם מדברים על זה. אני מדבר על בעיה של עמוד השדרה הצווארי. בעיות אלו יכולות לנבוע מאוסטאוכונדרוז צווארי (מחלה זו מתקבלת במהלך החיים) או כתוצאה של טראומה שריפאו אותה לא נכון.

בעמוד הראשון של אתר האינטרנט שלי יש סרט אנימציה, שם ניתן לראות את חוליות הצוואר ואת העצבים המגיעים אליהם. הם אלו שאחראים על לחץ דם גבוה וכאבי ראש, נדודי שינה וכל סימפטומים האחרים. אני, מניסיוני, יכול לקבוע אם לחולה ישנה בעיה של לחץ דם גבוה. יש לי הרבה תוצאות חיוביות בטיפול בלחץ דם גבוה מכיוון שאני עובד בגישה משולבת. כך, למשל, אחת הסיבות ללחץ דם גבוה היא מחלה של הכליות או בלוטת יותרת הכליה. במאמר אחר באתר שלי אתם יכולים לקרוא על הכליות.

קשה לנצח את מחלת לחץ הדם הגבוה. אם אדם נשאר עם צוואר תפוס דרך שרירים תפוסים ורקמות תפוסות, קשה לדם לזרום בגלל שהשרירים תפוסים. לחץ דם גבוה קשור מאוד לכליות בריאות. בכתבה גב התחתון וכליות תוכלו להבין את הקשר בין כליות ולחץ דם גבוה.

לחץ דם גבוה – לסיכום

תרגילים מיוחדים, ארוחות מיוחדות וטיפול ידני מיוחד מחזקים את הכליות. שתיית תה צמחים, תה רגיל ומים נמסים בכליות ומרגיעים. כל זה מתאים לכל מטופל ומטופל. אין לסמוך על תרופות כדי לתת הזדמנות לגוף להילחם בלחץ דם גבוה מאוד כי אז הגוף יתרגל שהתרופות עובדות במקומו ובעצם הגוף ימשיך להיחלש.

לאחר צבירת ניסיון רב במשך שנים רבות אני יכול לעזור לכל אחד שזקוק לטיפול בלחץ דם גבוה.

טיפול בלחץ דם גבוה בקריות

אם אתם סובלים מלחץ דם גבוה והנכם מתגוררים בקריות, בחיפה או באזור הצפון – ולדימיר ישמח לטפל בבעיה זו.

ולדימיר מסטיח טיפול כבר אחרי הטיפול הראשון! לאחר שנים רבות של נסיון, ולידמיר מטפל בלחץ דם גבוה במטופליו והתוצאות מדברות בעד עצמן. נטילת כדורים אכן הכרחית אך אין פירוש הדבר שזה אכן מטפל בשורש הבעיה. לחץ דם גבוה ניתן לטיפול באמצעות הרפואה המשלימה ואף מומלץ לעשות כן.

* ולדימיר משרת את לקוחותיו באזור הקריות, חיפה והצפון.