פתרון לכאבי גב חזקים

כמעט כל המטופלים שבאים אליי חטפו לפחות פעם אחת בחיים כאב חזק בגב. כולם אומרים שזה קרה בפתאומיות, אני חייב להסביר לכולם בכתבה זו ששום דבר לא קורה פתאום זהו תהליך ארוך ולפעמים הוא נמשך כ 10 שנים. במשך כל השנים האלה ניתן להרגיש את כל הסימפטומים הקטנים :כאב קטן בצוואר כאב בגב אלה סימפטומים קטנים לפני הכאב החזק. במקום לטפל בצורה נכונה מכסים את הכאב בבליעת כדורים ,זריקות וכדומה.

אדם הנמצא תחת השפעת הכדורים הוא עושה כל מיני תנועות אשר מחמירות את הבעיה ומזיק לגוף יותר והוא לא מרגיש זאת , כאשר השפעת הכדורים נגמרת הוא מקבל את הכאב בחוזקה.

מטופלים שמגיעים אלי שוכחים את התהליך , שקיבלו כדורים ולא טיפלו בבעיה בצורה נכונה ומספרים על הפעולה האחרונה שגרמה לכאב החזק ,לדוגמא (התכופף לא נכון , הרים משהו, ישן בצורה לא נכונה…..).

אנשים לא מתארים לעצמם שבכל השנים האלה סבלו מהבעיה ורק עכשיו התפוצצה בגלל התנועות האחרונות שגרמו לכאב לפרוץ.

בעיות כרוניות כמו בלט דיסק ,פריצת דיסק, ארטריט ,ארטוס  ועל מנת לקבל אותם צריך לעבור תהליך ארוך.

שרירים ,גידים והרצועות שלנו מאבדים את הגמישות והחוזק עם השנים וצורתו של עמוד השדרה שלנו משתנה לפי מהלך החיים ,לדוגמא סחיבת ילדים על צד אחד , נהיגה ממושכת , ישיבה מול מחשב,שינויים של הגיל וכדומה.

בתהליך שינויים הנל החוליות יוצאות מהמקום ולוחצות על שורש העצב שנמצא בין חוליות אלו , בזמן שזה קורה אם לא לטפל במהירות האפשרית ולשחרר את שורש העצב אז נוצרת דלקת בשורש ופוגעת ברקמות שנמצאות מסביב ועם הזמן נפגעות כל הרקמות בכל אורך העצב.

השפעה נוספת מבחוץ כגון הרמה של משהו כבד , מכה, נפילה ,ישיבה לא נכונה גורמת להרגיש את הכאב בחוזקה מפני שהמקום כבר פגוע מלפני וההשפעה החיצונית רק גורמת לכאב להיות יותר חזק.

כאב חריף וחזק הוא גורם לשיבוש במחשבה ולפעול במודעות .

במצב של כאב חזק צריך להוריד את הכאב ולאחר מכן להתחיל לרפות משורש הבעיה. קודם צריך כשעה וחצי שעתיים לחמם את מקום הכאב : לשים מלח מים המלח (בשקית או בגרב) לחמם במיקרוגל ולשים על מקום הכאב. לאחר חימום מקום הכאב צריך לחמם את כל האזור , לאחר מכן לקחת מערוך ולשכב על הרצפה על מקום הכאב עד להורדת ההתכווצות ולחזור על פעולת החימום ולחזור לשכב על המערוך.

כאשר קצת משתחרר אפשר לעשות תרגילים כגון מתיחות עדינות אך רק בשכיבה על הגב.

למחרת בדחיפות ללכת למומחה על מנת לפתור את שורש הבעיה.

אצלי מובטח שיפור משמעותי לאחר טיפול ראשון!
ולדימיר: 054-7611915

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.