שמירה על בריאות ספורט תזונה ומה אסור

חובה לקריאה (שמירה על בריאות ספורט תזונה ומה אסור) !!!

עם הגיל מטבוליזם (חילוף חומרים) מתחיל לעבוד יותר איטי , לאחר בדיקות הדם אנחנו מתחילים לראות שהכולסטרול שלנו והסוכר בדם עולה.

בשביל לשמור על הבריאות שלנו אנו צריכים לשפר את המטבוליזם דרך 2 דברים: אוכל וספורט. על מנת לשמור על תזונה טובה אנו צריכים לאכול 5-6 פעמים ליום, מנות יותר קטנות, להוסיף לאוכל שלנו תבלינים(קינמון, הל, ג’ינג’ר ועוד..).

OutCompressed2אחד מהדברים אשר ניתן לעשות כדי להוריד רמת כולסטרול והם: להשרות במים שעועית ללילה (עדיף שחורה) לאחר מכן לשתות את המים לאחר השרייה ולאכול מספר יחידות של שעועית.

כדי להוריד סוכר בדם ניתן לאכול: תפוח ירושלמי , סובין ועוד. כל זה אפשר למצוא באינטרנט או להתייעץ עם דיאטנית. בשביל לשפר את המטבוליזם יותר טוב צריך להתחיל לעשות ספורט. מינימום שעה אחת, 4-5 פעמים בשבוע.
אנשים אשר אף פעם לא עשו ספורט בוחרים בהליכה זה הכי פשוט ולא צריך ללמוד אותו. אבל אנשים לא מתארים לעצמם איך עם ההליכה אפשר להזיק לגוף. אחרי שנים שהם יושבים או עומדים באותה תנוחה בעבודה, הרבה שעות, או מקבלים עקמת עם הלידה או מקבלים אחרי תאונה (יש מקרים שזה הכל ביחד), כל העקמת הזאת במערכת תנועה ועמוד השדרה מתחילים להיפגע ועם ההליכה אפשר להזיק עוד יותר ולהגיע למצב בלתי הפיך. בגלל שכל הפרקים, החוליות, שרירים וסחוסים עובדים לא באיזון כי הם עקומים.

כתוצאה מזה הסחוסים מתחילים להישחק והאדם מקבל פריצת דיסק או בליטה בדיסקים. בכל השרירים והגידים אפשר לקבל דלקת בגידים בגלל ששרירים וגידים עובדים לא באיזון. כמעט כל יום באים אלי אנשים שהם עקומים שלא יכולים לעמוד על הרגליים בלי עזרה ואף קשה להם לשבת ישר בגלל הכאבים, מה שקורה זה שהיה להם קצת כאבים בגב התחתון או ברגליים ועם הליכה קטנה מהתחלה הם הרגישו יותר טוב, אבל זה קרה בגלל שהדם התחיל לזרום יותר מהר בכלי הדם באופן זמני, אך למעשה עם ההליכה הם החמירו את המצב והגיע יום אחד כאשר הם רצו לקום מהשכיבה או הישיבה ולא יכלו לקום.

הליכה שהו סוג ספורט מאוד טוב בשביל לשרוף קלוריות, להוריד במשקל רק למישהו שאין בעיות בגב. אז בגלל זה קודם צריך לרפות את כל הכאבים שיש בגב או בפרקים ואחר כך תעשו הליכה לבריאות. ואם בזמן ההליכה תרגישו כאב באיזה שהוא מקום אל תחשבו שזה יעבור לבד, צריך לטפל בזה או שאפשר להגיע למצב בלתי הפיך, בזמן סדרת הטיפולים עדיף לעשות יוגה(אשר תמיד עדיפה), שחיה , וגם אפשר אופניים(מדובר גם במכשיר אופניים).

תחשבו לבד איך אפשר לעשות ספורט עם עמוד השדרה כזה קודם(ראו בתמונה השמאלית) צריך לישר ולאזן את הגוף קודם.

אני ממליץ לכם לשכב על הבטן על הרצפה על השטיח או מזרן דק ומישהו מהמשפחה שלכם יכולים להסתכל עליכם מלמעלה כאשר הם עומדים ולהגיד לכם אם הגב שלכם עקום או ישר. אל תזניחו את עצמכם.

לכל שאלה או ייעוץ צרו קשר: 054-7611915

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.