סיבות לכאבי גב

לפניכם כמה סיבות לכאבי גב:

כאבי גב עמוד השדרה שלנו הוא חלק מאוד חשוב בגוף אותו בלתי אפשרי להחליף ותפקידו לייצב אותנו.

עמוד השדרה הוא תומך בכל העצמות של הגוף הוא עשוי מחוליות וסחוסים, אם לא שומרים על הגב אז הסחוסים יכולים להישחק ואת הסחוסים בלתי אפשרי ״לגדל״ חזרה.

יש כמה וכמה סיבות לכאבי הגב: כאשר אדם עובד בעבודה משרדית בכיפוף אז יציבות גבו משתנה וכאבי הגב מתחילים קשה מאוד להזיז את העצמות לצורתם המקורית אך זה אפשרי.

לא רק מבוגרים יכולים לסבול מהכאבים מסיבה זאת גם ילדים בבתי ספר כאשר הם לא יושבים נכון ובצורה ״מרושלת״ אז היציבות של גבם משתנה צריך מגיל צעיר להרגיל את הגוף ליציבות.

אנשים העוסקים בהרמת דברים כבדים גם פוגעים בגבם, וגם נשים בהריון פוגעות בגבם מפני שהגוף אינו רגיל לסחוב משקל נוסף ולכן לנשים בהריון מתחיל כאבי גב, כמובן אחרי הזנחה רבה מאוד קשה להחזיר את הגוף לצורתו המקורית אולי גם בלתי אפשרי.

אישה עם כאבי גבאם אתם מתחילים להרגיש כאב אל תחשבו שזה יעבור לבד כי כל כאב בה מסיבה מסוימת ואם לא מטפלים במקור שממנו בה הכאב אז הכאב יחזור ואולי אפילו יותר חזק מקודם.

צריך ללכת למומחה לבקש עצות שיתן תרגילים מסוימים שיעזרו לגב ( ולעמוד השדרה) לא להגיע למצב שאי אפשר לחזור ממנו.

בזמנינו המודרני הרופאים אומרים שצריך ניתוח גב אבל זאת לא חובה אפשר גם ללכת לתרפיסט שיכול אחרי מספר טיפולים להחזיר את הגב למצב ״בריא״.

לכל אדם ואדם מספר הטיפולים שונה ולכל אדם ואדם התרגילים שהוא צריך לעשות גם שונים הם תלויים במצב שבו הגוף נמצא בגובה של הבנאדם בגילו ובמשקלו.

אני יכול ״להבריא״ לכם את הגב ולתת לכם את התרגילים אשר אתם צריכים לעשות.

ותזכרו גוף בריא = נפש בריאה
שלא תגידו שלא ידעתם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.