התכווצויות ברגליים

(התכווצויות בשוקיים ובשרירי התאומים)

כאבים חזקים פתאומיים ברגליים בשרירי התאומים הרבה אנשים מכירים אותם.יש סיבות רציניות להתכווצויות ברגליים: סכרת ובעיות בבלוטת התריס, כדי לא להזניח בעיות אלה אדם אשר מקבל את התכווצויות יחסית באופן קבוע צריך ללכת לקופת חולים ולעשות בדיקות.

אבל התכווצויות ברגליים מפריעים לישון לא רק לאנשים שחולים במחלות אלה, יש גם סיבות אחרות ואליהן אני רוצה לפרט בכתבה זו:

  • עודף מאמץ של השרירים אשר אינם מוכנים למאמץ כזה בהתעמלות.
  • חוסר סידן ומגנזיום אשר הגוף צריך אותם כדי להעביר דחיפות דרך העצבים לרקמות (לחץ, עצבים מבזבז המון מן המינרלים האלה ובגלל זה יש התכווצות חזקה של השרירים ובדרך כלל לאדם קשה לצאת ממצב זה לבד).
  • אינסולין מוציא את סידן ומגנזיום מן התאים ואנחנו יכולים להוסיף אותם עם כדורים אבל התכווצות השרירים נשארת ומהר קשה לשחרר אותם צריך לעבור סדרת טיפולים. אם לא משחררים את ההתכווצות אז יכולים להגיע למצב של ניוון שרירים בגלל חוסר זרימת דם דרך השרירים מכווצים.
  • התכווצויות של הרגליים הרבה פעמים מרגישות נשים בהריון מפני שהפיזיולוגיה שלהן משתנה ועובדת במצב יותר מהיר ויותר חזק.
  • פלטפוס זוהי אחת הסיבות להתכווצויות השרירי התאומים, בגלל הפלטפוס שרירי הרגליים מעבדים את הגמישות ואינם יכולים להשתחרר לבד במצב מנוחה של אדם.

כמו שאמרתי קודם במצב מוזנח קשה לאדם לצאת לבד והתהליך והזנחה מתקדם כמו כדור שלג התכווצות מתקדמת והדם זורם יותר איטי בשרירים אלה כל הרקמות אינם מקבלות את הויטמינים ואת המינרלים שהן זקוקות להן, והם מאבדות את החוזק ואת הגמישות שלהן ומפני זה קשה לאדם לזוז לבד ללא עזרה.

באתר שלי אני נותן תרגילים שיכולים לעזור לאדם לחזק ולשחרר שרירי רגליים אבל בשיחה אישית אני יכול להמליץ ולתת יאוץ ספציפי לפי גיל ובנייה של הגוף ובעיות של אותו אדם.

אל תזניחו את עצמכם ותפנו אליי יש לי ניסיון רב בפתירת בעיות אלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.