כאבי גב אמצעי כרוני

כאבי גב אמצעי כרוני מתפתחים במישור החזה לאחר פעם או יותר של התקפות כאב חזקות. לעתים קרובות המחלה מתפתחת בעקבות ישיבת גוף לא נכונה וגב עקום.

סימנים לכאבי גב אמצעי כרוני יכולים להיות כאשר הראש פונה קדימה מופיעים כאבים בין השכמות ולפעמים יחד עם כאבים בגב עליון, כאבים בעורף ובחגורת הכתפיים. הכאבים מתחזקים בזמן נשימה עמוקה וקיפולי גוף קדימה ולצדדים. חולי אסטמה ומחלות ריאה אחרות מובילים לכאבי גב אמצעי כרוני או במילים אחרות לכאבים כרוניים במישור החזה.

לבעלי גולגולת גם וחוליות חזה, שרירים וחוטי עצבים במשך זמן רב מקבלים מעמסה נוספת וגם היא מביאה להתפתחות של כאבי גב אמצעי כרוני. נהגים, פקידות ואנשים בעלי תפקיד משרדי שונה סובלים מכאבי גב אמצעי כרוני יותר מאשר בעלי מקצוע אחרים.

אנשים שלא שמים לב לסימפטומים ומוותרים לעצמם רק מחזקים את עיקום הגב. בשל כך חוליות החזה מאבדות ניידות וכתוצאה מזה הריאות לא נפתחות מספיק כדי לקבל את המינון הנדרש של החמצן עבורן. בעצם ניתן להבין שהכול נוצר כמו כדור שלג. הדם ובקיבותיו כל הגוף לא מקבל מספיק חמצן והריאות מפסיקות לתפקד ומתדרדרות בהתפתחותן.

הטיפול בכאבי גב אמצעי כרוני

הנזק שאני תיארתי בכתבה זו הוא נזק מזערי לעומת התפתחויות אחרות שעלולות להיווצר. מניסיוני הרב עם בעיות הקשורות לעמוד השדרה ולכאבי גב אמצעי כרוני אני יכול לפתור בעיות אלו. עם סט מושלם של נקודות מסוימות ניתן לשחזר לחיים הטובים את כל המערכות בגוף. אבל זה לא הכול, דרוש לבצע לפחות פעם עד שלוש פעמים ביום תרגילים שאותם אני מתאים לכל אחד ואחת לטיפול בכאבי גב אמצעי כרוני וכאבי גב שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.