“קיפאון” דם בוורידים

Diagram_of_the_human_heart_heישיבה ממושכת גורמת ל”קיפאון” דם בוורידים.
באופן אינטואיטיבי ידיים שלנו נמשכות למקום שיש בו אי נוחות ומגרדות, כיום יש יותר אנשים שרוב עבודתם היא מתבצעת בישיבה. הישיבה הממושכת גורמת ל”קיפאון” ורידים וקיפאון זה גורם לנזק בוורידים וברקמות ובכל הגוף (חוסר חמצן ברקמות, הראיה נהרסת, והחשיבה של האדם מתחילה להיות איטית, יכולת הפעולה נחלשת, יורדת המצב רוח ויש חולשה כללית ועוד…) אין חמצן אין חיים.
ראש, צוואר, חגורת כתפיים וידיים אלה האזורים שאחראים על הזיכרון שלנו מחשבות ראייה ופעולה של מערכת העצבים.
אזור החזה, אחראי על הספקת החמצן לגופינו (תשתדלו לעשות כמה שיותר דברים באוויר נקי למשל בחוף הים או יערות ובהרים.) ולדעת לעשות עיסויי עצמי לאזור החזה שלנו.
לבצע עיסוי לבטן (מערכת העיכול שלנו) כדי לשפר את הפעולה של מערכת העיכול משפרים את התיאבון.
חשוב לא לשכוח שהבטן התחתונה (באגן קדמי ) נמצאת המערכת מין של בנאדם וכאשר אנחנו יושבים יותר מידי זמן אנחנו סוגרים את הספקת הדם באזור הזה, וזה מאוד משפיעה לפעולת המערכת הזו צריך לעשות תרגילים כדי לפתוח את זרימת הדם לאגן ולעשות עיסויים עצמיים.
גם הרגליים כאשר נמצאות יותר מדי זמן בתנוחה מכופפת (בישיבה) גם לא מגיע דם לפרקים וזה גורם לסחוסים גידים ו-ורידים להתייבש, והגמישות שלהן נהרסת. מתחיל להיות בעיות בוורידים ונימים וגם מתחיל להתפתח צלוליטיס.
בכתבות הבאות אני אסביר איזה תרגילים אפשר לעשות במקום העבודה עדיף כל 40-50 דקות עד הצהריים, וכל 30 דקות אחרי הצהריים וכיצד לעשות עיסויי עצמי כדי לשפר את יכולת הפעולה.

לכל שאלה או ייעוץ צרו קשר: 054-7611915

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.