כאבים בקרסוליים

כאבים בקרסולייםהקרסול זה מקום שהעצם של השוק מתחברת עם העצמות של כף הרגל, בכף הרגל יש שתי הבליטות משני צדדיה. חיבור זה מאוד חשוב להליכה, דרך קרסול זה עובר כל המשקל של הבנאדם על כף הרגל. בקרסול יש הרבה מאוד רצועות וסחוסים שמתיחתם או קריעתם  קורת לעיתים קרובות, בפרק הקרסול. הסיבה הכי נפוצה למקרה זה היא שמסובבים את הקרסול כלפי חוץ.לפי בניית הגוף הגידים החיצוניים יותר ארוכים מהגידים הפנימיים ולכן כשאנו מסתכלים על כף הרגל אנו רואים שהיא פונה כלפי פנים, ולכן שאנו מסובבים את הקרסול כלפי חוץ אנו קורעים או מותחים את הגידים.

אפשר לקבל דלקת סחוסים או שרירים המתחברים עם העצמות ממאמץ רב באימוני ספורט כאשר גופו של האדם אינו מוכן למאמץ מסוג זה (לדוגמא: קפיצות, עליה להר וירידה מהירה).
בפעולות אלה יותר קל לפגוע בסחוס איכילוב שמחבר את העקב עם החיבור שבין שרירי התאומים. בגלל זה כל יום צריך לחמם ולשחרר את סחוס איכילוב בגלל שהוא הכי גדול והכי עבה והוא מאבד את גמישותו יותר מהר מסחוסים אחרים. גם כאבי קרסוליים אפשר לקבל מדורבן, ARTHRITIS  חוסר זרימת דם ופגיעה של עצב בגב התחתון, סיבות האלה סיפרתי בכתבות שנמצאות האתר שלי. יש עוד סיבה לכך ש PODAGRA הסימפטומים של מחלה זו הם קרסול מתנפח עם כאבים חריפים. הסיבה למחלה זו שמצטבר בין עצמות קטנות של מפרק זה מצטבר חומצת שתן אצל אנשים שיש נטייה למחלה זו צריך לשמור על דיאטה זאת אומרת לאכול פחות דברי חלב, שימורים, כבד כליות וחמוציות. ועם באיזה אירוע אדם אינו שמר על הדיאטה אז למחרת צריך לשתות מימם מופשרים כדי לשטוף את כל מערכת העיכול.

שבירת קרסוליים ללא ריפוי עד הסוף זאת יכולה להיות סיבה לכאבים חזקים של קרסוליים. בשביל אימונים של סופר צריך לבחור נעליים מיוחדות לספורט ולפני אימונים צריך לחמם את הקרסוליים ולהכין אותן לפני מאמץ בספורט. ועם מקבלים טראומה בקרסוליים לטפל ולרפות קרסול זה צריכים לטפל עד ריפוי מלא ( עד הסוף). שתדעו שעם היה לכם טראומה תדעו שיש לכם נטייה לעוד טראומה עם לא תשמרו על הפרקים שלכם (קרסול).
תשמרו על עצמכם, ותתקשרו ליעוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.