שחרור שרירים תפוסים

11755109_1163975986951320_2896140309829883527_n* תרגילים במקום עבודתכם ובכלל ל שחרור שרירים תפוסים:

לפני שאני אספר לכם על התרגילים חדשים שניתן לעשות במקום עבודתכם אני רוצה לציין שעם הגיל השרירים נתפסים הרבה יותר מהר מהזמן הניתן לשחרר אותם, ובגלל זה השרירים התפוסים מצטברים ובעוד כמה זמן בלי עזרה של מומחה לא ניתן לשחרר את שרירים אלו.
ככל שהשרירים תפוסים יותר זמן כך הבעיות נעשות חמורות יותר, לאחר הזמן הממושך הזה מתחילים להרגיש טראומות שקרו בגיל צעיר לגוף וגם גורם לעקמת בעמוד השדרה ובעיות במערכת התנועה (פריצה או בליטה של הדיסקים).

תמונות מספר 1, 2 ו-3.

בכל זאת תרגילים שאני נותן בכל הכתבות שלי צריך לעשות כל יום וניתן לעשות יותר מפעם אחת ביום.
צריך לעשות 3 סוגים תרגילי פיתולים האלה ואין מהם אחד יותר טוב מהשני כל פיתול נותן לעבוד לגוף עם הזווית שלו. כדי לעשות נכון את התרגילים האלה צריך לשבת ישר עם שתי כתפיים באותו גובה הסנטר לא יותר מידי גבוה ולא יותר מידי נמוך עם הקודקוד למשוך את עמוד השדרה והחזה לכיוון התקרה לשאוף ונשוף אוויר ולעשות פיתול, ולהרגיש מתיכות בשני צדדים של הגוף. תרגילים האלה לא רק מוסיף גמישות בעמוד השדרה אלא גם עושה עיסוי לאיברים הפנימיים.

תמונה מספר 4.

תרגיל שני עוזר מעוד לאנשים אשר יושבים זמן ממושך במקום עבודתם, צריך לעמוד כמו בתמונה שמים את היד על האגן בצד של הרגל אשר נמצאת על הכיסא ב90 מעלות ולהתחיל לעשות סיבובים עם האגן ולעשות תנועות שכאילו אתה מנסה להפריד את ראש עצם הירך מהאגן כדי לשחרר את השרירים והגידים של האגן.
אם אתם מרגישים כאבים שאתם עושים את התרגילים זאת אומרת שיש לכם בעיה יותר רצינית ממה שחשבתם ואני ממליץ לפנות למומחה, אל תזניחו את עצמכם-תשמרו על עצמכם.

אם יש לכם שאלות חייגו אליי למספר 054-7611915 ואני אסביר לכל אחד לפי הגוף והבעיה שלו ואשמח לספק את התשובה המתאימה לכל אחד באופן אישי ופרטני.

2 תגובות ב: “שחרור שרירים תפוסים

    1. רונית שלום,
      במידה וישנם כאבים אשר לא מרפים יש צורך לבצע בדיקה או לתת פרטים מדויקים יותר על מנת להבין מה מקורה של הבעיה.
      לאור המקצועיות מטופלים ממליצים מכל רחבי הארץ!
      למידע נוסף או ייעוץ פרטני צרי קשר: 054-7611915

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.