תרגיל לחגורת כתפיים וצוואר

התרגיל הבא במקום עבודה זה בשביל חגורת כתפיים וצוואר:

א. להתרחק משולחן העבודה לשים את הידיים ישרות על השולחן, כמו שניתן לראות בתמונה מספר 1. מתחו את כפות הידיים כלפי מעלה כך ששורש כף היד תהייה מונחת על השולחן, להטות את הראש כלפי מטה ולתת למשקלו למשוך אותו מטה ככה שתורגש מתיחה באזור משולש בין השחמות והצוואר האחורי עד הגולגולת.
לאחר מכן לעגל את כפות הידיים ולשים את קצת האצבעות על השולחן כדי לקבל מתיחה של הגידים של שורש כף היד כמו שניתן לראות בתמונה מספר 2.
ולעשות את פעולות אלה כמה פעמים ברצף.
ב. לשאר באותו מרחק מן השולחן ולהסתובב עם הגוף לצד שמאל ולשים את כתף ימין על רגל ימין ואת יד שמאל למתוח על השולחן כמו שניתן לראות בתמונה מספר 3. ולאחר מכן לעשות את אותו הדבר לצד הנגדי. אתה יודע שעשית את התרגיל נכון כאשר אתה מרגיש את הגוף נמתח בשני הצדדים.
משך התרגילים האלה הוא 2-3 דקות עם נשימות עדינות ועמוקות ואם אתם מרגישים כאב חריף אז יש לכם בעיה יותר רצינית וכדי לפתור אותה תתקשו אלי ליעוץ.

1236154_1011129272235993_6657154249075873703_n

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.